-20%
Нові тарифи для наших клієнтів
Відтепер не переплачуйте за участь у закупівлях. Наш електронний майданчик не є платником ПДВ, отже ми виключили цей податок із тарифів.
Деталі за телефоном: 0 800 212-112
Бюджет закупівлі:
Старий тариф:
Новий тариф:
До 20 000 грн
-
17 грн
-
14,17 грн
До 50 000 грн
-
119 грн
-
99,17 грн
До 200 000 грн
-
340 грн
-
283,33 грн
До 1 000 000 грн
-
510 грн
-
425,00 грн
Від 1 000 000 грн
-
1700 грн
-
1 416,67 грн

Новини

  • 12:55 27.10.2017

    ЮРИДИЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ

             

             Раді Вам повідомити, що ми запустили новий проект “ЮРИДИЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ”!

           Відтепер Замовники та Постачальники мають можливість отримати кваліфіковану юридичну допомогу у сфері публічних закупівель від спеціалістів нашого електронного майданчика.

            Ми пропонуємо широкий спектр юридичних послуг у сфері публічних закупівель.

            Особливості нашої роботи: високий професіоналізм, індивідуальний підхід, повага до клієнтів, комплексне вирішення поставлених завдань, збереження конфіденційності.

    З повним переліком послуг Ви можете ознайомитись за посиланням: https://tendermaster.com.ua/page/consulting

            Працюємо для Вас!

  • 15:56 23.10.2017

    ДЕРЖАВНІ УСТАНОВИ ЗАКУПОВУВАТИМУТЬ ЕНЕРГОСЕРВІСНІ ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ PROZORRO

              У системі ProZorro з’явився новий тип процедури - відкриті торги з закупівлі енергосервісу. Це означає, що державні заклади тепер зможуть закуповувати послуги компаній, які займаються підвищенням енергоефективності будівель, онлайн. Термомодернізація шкіл, дитсадків, лікарень та інших закладів призведе до суттєвого покращення умов перебування в них і дозволить зекономити енергоресурси.

              Загальна кількість будівель бюджетної сфери в Україні — близько 90 тис. Щоб провести  термомодернізацію у всіх них потрібно реалізувати десятирічну програму вартістю 200 млрд грн. Таких ресурсів держава не має, тому найкращий вихід - використання державно-приватного партнерства у вигляді енергосервісних контрактів.

              Як відомо, енергосервісний контракт - це угода з енергосервісною компанією (ЕСКО), яка дозволяє споживачу значно скоротити витрати на енергоресурси та модернізувати енргообладнання без інвестицій зі свого боку. У нашому випадку цим споживачем виступають державні установи (школи, лікарні, університети). ЕСКО втілює проекти з підвищення енергофективності (наприклад, оновлює системи опалення, освітлення, утеплення будівель) за власні кошти “під ключ” (тобто в залежності від потреб конкретного споживача). Таким чином, термомодернізація допомагає  зменшити плату за енергоносії, комунальні послуги. Зекономлені кошти розподіляються між державним бюджетом та інвестором. Таким чином, енергосервісна компанія з часом повертає свої гроші та заробляє певний відсоток. При цьому держава отримує теплі енергоефективні приміщення, не витративши жодної копійки.

              Механізмами укладання ЕСКО-контрактів вже більше 20 років користуються у ЄС, однак Україна пішла ще на крок далі - запроваджує їх укладання через систему ProZorro.

             “Укладання ЕСКО-контрактів  через електронну систему - інноваційний досвід України. Аналогів у світі немає. За методологією це буде найскладніший аукціон, що був реалізований у ProZorro, адже головним критерієм для вибору переможця буде не ціна, а приведена вартість - тобто показник ефективності інвестиційних проектів, які будуть пропонувати ЕСКО. Вона вираховується за стандартною формулою по кожному ЕСКО-контракту окремо, адже термомодернізація будівель - річ доволі індивідуальна”, - розповів перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України  Максим Нефьодов.

             Технічне запровадження закупівель енергосервісних послуг через систему ProZorro було здійснено за рахунок фінансової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку.

    Переглянути запис прес-конференції: http://bit.ly/2l8fHch.

    Джерело: Прес-центр МЕТР

  • 13:28 13.10.2017

    Увага: Зміни в роботі контакт-центру у зв’язку з державним святом Днем захисника України - 14 жовтня!

              14-16 жовтня 2017 року - святкові та вихідні дні: контакт-центр по номеру 0 800 212 112 та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати.

             Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

  • 16:56 06.09.2017

    Повідомлення про внесення змін до РЕГЛАМЕНТУ РОБОТИ АВТОРИЗОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА TENDERMASTER

    1.Дата внесення змін до Регламенту - 06.09.2017

    2.Зміни, що внесені до Регламенту:

    “Робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 9 години 00 хвилин до 17 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).

    4.3. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, плата, отримана Виконавцем за подання такої пропозиції, повертається Замовнику. У такому випадку сплачені Замовником грошові кошти за подання такої тендерної пропозиції повертаються Виконавцем на баланс Замовника. У разі, коли пропозиції Замовника було відхилено, плата, отримана Виконавцем за її подання, не повертається Замовнику.”

    6.5. Оператор Електронного майданчика здійснює консультаційну підтримку Користувачів з будь-яких питань, пов’язаних з функціонуванням Електронного майданчика, по телефону та (або) електронною поштою, вказаними на Електронному майданчику, в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.”

  • 16:54 06.09.2017

    Повідомлення про внесення змін до ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ №12/12-1

    1.Дата внесення змін до Договору - 06.09.2017

    1. Зміни, що внесені до умов договору:

    “4.8. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, плата, отримана Виконавцем за подання такої пропозиції, повертається Замовнику. У такому випадку сплачені Замовником грошові кошти за подання такої тендерної пропозиції повертаються Виконавцем на баланс Замовника. У разі, коли пропозиції Замовника було відхилено, плата, отримана Виконавцем за її подання, не повертається Замовнику.

    4.10. До фактично наданих Виконавцем послуг не відноситься плата за подання Замовником тендерної пропозиції на торги, за якими не вичерпано можливість відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися.

    5.1.4. Надавати консультаційну та технічну підтримку Користувачу в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.

    5.4.3. Звертатися до Виконавця у разі необхідності за консультаційною та технічною підтримкою в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.”

  • 13:26 30.08.2017

    Система ризик-індикаторів ProZorro

         30 серпня 2017 запрацювала система ризик-індикаторів ProZorro. Вона дозволяє в автоматичному режимі виявляти закупівлі, у яких потенційно є порушення норм та принципів Закону “Про публічні закупівлі”. На початковому етапі розпочато обрахунок 16 показників, які сигналізують про ризики. В перспективі таких буде понад 60.

         Серед критеріїв, які відслідковує система: аномальна економія (понад 60%), робота постачальника тільки з одним замовником, не деталізоване тендерне оголошення, надмірно велика кількість лотів в одній закупівлі та інші.

         Відображення інформації системи відбувається в реальному часі за адресою http://risk.dozorro.org.

         Перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов на презентації пояснив: “Однією з переваг електронної системи закупівель - це швидкий доступ до великого масиву даних. Раніше документація по проблемному тендеру могла просто випаруватись, сьогодні - ми можемо аналізувати їх ще до того, як тендер відбувся. ProZorro не почне бити струмом порушників, але бізнес та правоохоронні органи зможуть використовувати ризик-індикатори для того, щоб визначати надійність замовників та перевіряти їхню діяльність відповідно”.

    Про це повідомила Прес-служба Мінекономрозвитку:http://bit.ly/2wIOQYR . 

  • 17:11 23.08.2017

    З Днем Незалежності України

    З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!!!

         Щиро вітаємо вас із визначним святом — Днем незалежності України!

         Цей визначний день навіки увійшов в історію молодої держави золотою сторінкою її біографії, започаткував нову епоху в житті нашого народу, законодавчо закріпив його вікові демократичні прагнення до національного відродження, духовної свободи, економічного зростання, культурного піднесення.

         Бажаємо успіхів і плідної праці на благо українського народу.

         Нехай це свято додасть вам наснаги і творчих здобутків в ім’я процвітання нашої незалежної Батьківщини.

  • 16:51 19.08.2017

    Зміни в роботі контакт-центру 25.08.2017

    Шановні користувачі!

     

    Звертаємо Вашу увагу на те, що 25 серпня 2017 року наш контакт-центр за номером  0 800 212 112  та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати у зв’язку з перенесенням робочого дня п’ятниці 25 серпня 2017 року - на суботу 19 серпня 2017 року на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 850-р.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

     

  • 10:20 08.08.2017

    ІНДЕКСИ НАЙКРАЩИХ ПРАКТИК