Новини

  • 16:56 06.09.2017

    Повідомлення про внесення змін до РЕГЛАМЕНТУ РОБОТИ АВТОРИЗОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА TENDERMASTER

    1.Дата внесення змін до Регламенту - 06.09.2017

    2.Зміни, що внесені до Регламенту:

    “Робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 9 години 00 хвилин до 17 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).

    4.3. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, плата, отримана Виконавцем за подання такої пропозиції, повертається Замовнику. У такому випадку сплачені Замовником грошові кошти за подання такої тендерної пропозиції повертаються Виконавцем на баланс Замовника. У разі, коли пропозиції Замовника було відхилено, плата, отримана Виконавцем за її подання, не повертається Замовнику.”

    6.5. Оператор Електронного майданчика здійснює консультаційну підтримку Користувачів з будь-яких питань, пов’язаних з функціонуванням Електронного майданчика, по телефону та (або) електронною поштою, вказаними на Електронному майданчику, в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.”

  • 16:54 06.09.2017

    Повідомлення про внесення змін до ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ №12/12-1

    1.Дата внесення змін до Договору - 06.09.2017

    1. Зміни, що внесені до умов договору:

    “4.8. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, плата, отримана Виконавцем за подання такої пропозиції, повертається Замовнику. У такому випадку сплачені Замовником грошові кошти за подання такої тендерної пропозиції повертаються Виконавцем на баланс Замовника. У разі, коли пропозиції Замовника було відхилено, плата, отримана Виконавцем за її подання, не повертається Замовнику.

    4.10. До фактично наданих Виконавцем послуг не відноситься плата за подання Замовником тендерної пропозиції на торги, за якими не вичерпано можливість відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися.

    5.1.4. Надавати консультаційну та технічну підтримку Користувачу в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.

    5.4.3. Звертатися до Виконавця у разі необхідності за консультаційною та технічною підтримкою в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.”

  • 13:26 30.08.2017

    Система ризик-індикаторів ProZorro

         30 серпня 2017 запрацювала система ризик-індикаторів ProZorro. Вона дозволяє в автоматичному режимі виявляти закупівлі, у яких потенційно є порушення норм та принципів Закону “Про публічні закупівлі”. На початковому етапі розпочато обрахунок 16 показників, які сигналізують про ризики. В перспективі таких буде понад 60.

         Серед критеріїв, які відслідковує система: аномальна економія (понад 60%), робота постачальника тільки з одним замовником, не деталізоване тендерне оголошення, надмірно велика кількість лотів в одній закупівлі та інші.

         Відображення інформації системи відбувається в реальному часі за адресою http://risk.dozorro.org.

         Перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов на презентації пояснив: “Однією з переваг електронної системи закупівель - це швидкий доступ до великого масиву даних. Раніше документація по проблемному тендеру могла просто випаруватись, сьогодні - ми можемо аналізувати їх ще до того, як тендер відбувся. ProZorro не почне бити струмом порушників, але бізнес та правоохоронні органи зможуть використовувати ризик-індикатори для того, щоб визначати надійність замовників та перевіряти їхню діяльність відповідно”.

    Про це повідомила Прес-служба Мінекономрозвитку:http://bit.ly/2wIOQYR . 

  • 17:11 23.08.2017

    З Днем Незалежності України

    З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!!!

         Щиро вітаємо вас із визначним святом — Днем незалежності України!

         Цей визначний день навіки увійшов в історію молодої держави золотою сторінкою її біографії, започаткував нову епоху в житті нашого народу, законодавчо закріпив його вікові демократичні прагнення до національного відродження, духовної свободи, економічного зростання, культурного піднесення.

         Бажаємо успіхів і плідної праці на благо українського народу.

         Нехай це свято додасть вам наснаги і творчих здобутків в ім’я процвітання нашої незалежної Батьківщини.

  • 16:51 19.08.2017

    Зміни в роботі контакт-центру 25.08.2017

    Шановні користувачі!

     

    Звертаємо Вашу увагу на те, що 25 серпня 2017 року наш контакт-центр за номером  0 800 212 112  та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати у зв’язку з перенесенням робочого дня п’ятниці 25 серпня 2017 року - на суботу 19 серпня 2017 року на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 850-р.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

     

  • 10:20 08.08.2017

    ІНДЕКСИ НАЙКРАЩИХ ПРАКТИК

         31 липня 2017 року проект Prozorro презентував Індекс найкращих практик, що створить можливості для більш ефективного аналізу публічних закупівель за допомогою електронної системи. Інструмент створено за підтримки фахівців Transparency International Україна та Київської школи економіки (KSE).

         Індекс складається з 4 категорій оцінки закупівельних практик, які визначаються для кожного замовника торгів через систему, а саме:

    1. прозорість - відображає зусилля, які докладають організатори публічних закупівель для надання повної інформації про процес проведення торгів громадськості;
    2. доступність - показник легкості участі у торгах  ;
    3. якість процедур - визначається мірою ефективності покупця;
    4. заохочення конкурентності -залежить від якості підготовки оголошення в конкретних торгах, вибору ринку.

         Індекс розраховується на основі даних, отриманих за останні 365 днів.

         Зазначений показник покликаний створити методологічну базу для порівняння схожих між собою замовників у групах. Замовники будуть розподілені на 11 тематичних груп, наприклад: відділи освіти, лікувальні заклади, міські і районні ради тощо. За результатами підрахунку показника індексу вибудовується рейтинг всередині груп. У кожній із них виокремлено 3 найкращих і 3 найгірших замовника.  

         Індекс дозволить замовникам торгів та їхнім органам управління скерувати свої зусилля на покращення ситуації в тій або іншій категорії та загалом. У свою чергу, всі зацікавлені особи за допомогою індексу та наборів індикаторів зможуть порівняти замовників між собою.

         Мета Індексу - оцінка конкурентності процедур, доступності їх для бізнесу та їх прозорість. Цей індекс створений для того, щоб ринок міг орієнтуватись в якому саме напрямі рухатись, аби підвищувати якість внутрішніх закупівельних процесів, що впливають на ефективність публічних закупівель. Чим якісніше замовник готує закупівлю, оголошує її, оприлюднює тендерну документацію, тим ефективніше буде проведена конкретна закупівля.

  • 14:26 11.07.2017

    Механізм української системи публічних закупівель ProZorro буде впроваджений у США

    Можливості та потенціал української системи ProZorro покладуть в основу створення аналогічної системи державних закупівель в США. Про це повідомив директор Науково-дослідного інституту державного управління і менеджменту (США) Олександру Ромен в ході круглого столу «Державні закупівлі: практики та можливості співпраці України та США», що відбувся 6 липня в Українському союзі промисловців та підприємців (УСПП).

    За словами Олександру Ромена, в США не існує єдиної системи держзакупівель (ДЗ) аналогічної ProZorro. «На кожному з трьох рівнів - муніципальному, рівні штатів та федеральному рівні - діють різні агентства та механізми держзакупівель. У результаті потенційним постачальникам товарів та послуг державі не просто побачити весь комплекс заявок щодо держзакупівель, адже вони розпорошені по сотнях і навіть тисячах сайтів, - зазначив пан Ромен, - Саме тому США зацікавлені в створенні єдиної системи державних закупівель аналогічну українській електронній системі, в якій весь бізнес бачить всі тендери всіх держструктур».

    Як стало відомо, в США вже створена робоча група, яка розроблятиме єдину систему моніторингу оголошених тендерів по всіх містах, штатах та федеральних органах США, що буде об'єднана на одному сайті. Це дозволить покупцям - держструктурам - зміцнити імідж прозорості та отримати більш низькі ціни за рахунок участі в тендерах більшої кількості учасників, а продавцям - бізнесу - розширити коло споживачів та обсяги збуту, особливо в сфері малого та середнього підприємництва.

    «В Україні малий та середній бізнес отримав можливість брати участь в тендерах держзакупівель по всій країні, - резюмував Олександру Ромен, - У результаті бізнес отримав нові імпульси для розвитку, адже він бачить і може взяти участь в тендерах по всій країні».

    Високий потенціал української електронної системи держзакупівель проілюстрував генеральний директор ДП «ПРОЗОРРО» Василь Задворний. За його даними, в системі вже проведено близько 1 млн. процедур. При цьому загальний обсяг торгів по ДЗ в Україні складає 300 млрд. грн. або трохи більше 10 млрд. дол. «Ці дані вражають ще й тим, що ще 2,5 роки у нас взагалі не було ніякої статистики по ДЗ», - зазначив пан Задворний.

    На думку віце-президента УСПП, координатора Центру підтримки експорту Дениса Краснікова, США - це величезний і цікавий ринок з обсягом, за найскромнішими підрахунками близько 300 млрд. дол. Як вважає експерт, в Україні необхідне впровадження спеціальних освітніх програм для компаній, що бажають працювати на американському ринку держзакупівель, а УСПП планує запустити такі програми. Крім того, Центр підтримки експорту при УСПП вже почав роботу з рядом компаній щодо виходу на ринок публічних закупівель США. «Адже сучасні технології дозволяють продавати товари з будь-якої точки України в будь-яку точку США», - резюмував Красніков.

    Оригінал статті ProZorro  

  • 15:06 23.06.2017

    Зміни в оскарженні допорогових закупівель

    Комісія з розгляду звернень на допорогових закупівлях починаючи з 1 червня 2017 року припинила свою діяльність. У зв'язку з цим з 16 червня 2017 року в системі електронних публічних закупівель ProZorro реалізовано новий процес який не передбачає ескалацію вимог учасників на Комісію. Відповідні зміни були внесені і до Наказу №35 ДП “Зовнішторгвидав” (зараз - ДП “Прозорро”). Зі змінами можете ознайомитись за посиланням http://bit.ly/2sIZXfR .

    Розглянемо як відтепер відбуватиметься процес подання та розгляду Вимог на допорогову закупівлю:

    • Учасник через свій електронний майданчик подає Вимогу про усунення порушень в процесі закупівлі
    • Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює відповідь на Вимогу. Також в системі Замовник надає Вимозі один зі статусів: “Задоволено”, “Відхилено” та “Не задоволено”.
    • Учасник, який подав Вимогу, протягом 3 днів оцінює відповідь Замовника “Вимога задоволена” (якщо учасника влаштовує надана відповідь) та “Вимога не задоволена” (якщо відповідь не влаштовує).

    Нагадаємо, що подання Вимоги в допорогових закупівлях не зупиняє процес проведення закупівлі.

  • 17:15 20.06.2017

    ОПИТУВАННЯ ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ МАЙДАНЧИКА!

     

    Шановні користувачі, потрібна ваша допомога! 

    Пройдіть, будь ласка, опитування. Це необхідно для кращого та зручнішого використання вами системи під час проведення та участі в тендерах!

    Всі запитання стосуються визначення предмета закупівлі.

    Опитувальник для замовників http://bit.ly/2sweyvg.

    Опитувальник для учасників http://bit.ly/2swyFJC.

     

    Опитувальники складено ДП "Прозорро"! 

  • 16:21 16.06.2017

    Інтеграція ProZorro з ЄДРПОУ

    Система електронних публічних закупівель ProZorro інтегрувалася з Єдиним державним реєстром і на нашому майданчику вже реалізований даний функціонал.

    Чому це круто і яким чином це працює:

    1. При реєстрації користувачів на нашому майданчику, бот по введеному коду ЄДРПОУ чи ІПН перевіряє чи існує така компанія і автоматично підтягує назву з реєстру. Тож реєструватись на майданчику стала набагато зручніше.
    2. На етапі кваліфікації/прекваліфікації  у замовника з’явилась можливість в онлайн режимі отримати деталізовану інформацію про учасника, іншими словами Виписку з ЄДР.  Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. Даний файл доступний для завантажування в форматі pdf.

    Між ДП “ПРОЗОРРО” та ДП “ Національні інформаційні системи”, яке опікується технічним та технологічним забезпеченням створення та супроводження програмного забезпечення ведення автоматизованих систем Єдиних Державних реєстрів, підписано договір, згідно якого ДП “ПРОЗОРРО” закуповує послуги з надання інформації, щодо клієнтів системи.  Наразі функціонал перевірки даних доступний лише на декількох майданчиках і TENDERMASTER є одним з них.

    Працюємо для Вас!

  • 17:18 15.06.2017

    ЦБД 15 червня з 18-00 до 20-00 буде працювати в режимі перегляду

    У зв'язку з плановими технічними роботами пов'язаними з інтеграцією Системи електронних публічних закупівель ProZorro з Єдиним Державним Реєстром сьогодні, 15 червня, з 18-00 до 20-00 ЦБД буде працювати лише у режимі перегляду. Тобто в цей час буде відсутня можливість участі у торгах та публікації/модифікації закупівель!

    Плануйте свою роботу в системі відповідно до цього.

     

  • 12:17 06.06.2017

    5 помилок підприємця: Як правильно оскаржити закупівлю в ProZorro

    Система електронних закупівель стала обов'язковою для всіх державних органів, установ і підприємств рік тому. Після вступу в силу закону про публічні закупівлі ситуація з принципами подачі скарги не змінилася, за винятком форми її подачі. Тепер скарги подаються в електронному вигляді, а не в паперовому. Як і раніше, за розгляд скарги необхідно заплатити від 5 до 15 тис. грн. до Державного бюджету України.

    18 стаття Закону України "Про публічні закупівлі" дає чіткий перелік того, що повинно бути в скарзі і цю статтю, так само як і весь закон, безумовно, необхідно знати "від" і "до".

    Нижче я приведу приклад найпоширеніших помилок, з якими мені доводиться стикатися під час роботи.

    Помилка №1. Відсутність оплати

    Найпоширеніша помилка скаржників - це відсутність оплати за розгляд поданої скарги. Щоб усім нам був зрозумілий масштаб проблеми, наведу статистику. У 2016 році Антимонопольний комітет отримав 1846 скарг з публічних закупівель. З них 869 скарг або 47% від загальної кількості, були подані без внесення оплати. Майже половина скарг.

    У мене немає пояснення, чому скаржники не знають, що повинні заплатити за розгляд скарги, тому що статистика по державних закупівлях (паперових) була 6% без оплати в такому ж періоді. Якщо ви дійсно плануєте захищати свої права, робіть це у відповідність до законодавства. Також варто розуміти, що ці кошти йдуть до державного бюджету, це не є платою Антимонопольному комітету, як часто думають багато.

    Помилка №2. Порушення термінів подачі скарги

    Часто скаржники вже на етапі оскарження результатів тендеру виставляють претензії до тендерної документації, аргументуючи це тим, що, замовник прописав такі вимоги, які може задовольнити лише один учасник.

    Так, це дискримінація і це потрібно оскаржити. Але є одне "але" - документацію потрібно оскаржити вчасно. Якщо ви цього не зробили, повинні виконувати вимоги в тому вигляді, в якому вони встановлені документацією. Антимонопольний комітет при оскарженні результатів тендера не розглядає скарги на положення тендерної документації, які встановив замовник.

    Наведу приклад. У нас розглядалася скарга на процедуру закупівлі послуг гарячого харчування. У тендерній документації була вимога надати копії аналогічних договорів, але тільки з державними установами. На думку цього замовника договір не з бюджетною установою не підтверджував необхідний досвід. Це дискримінаційне вимога, тому Колегія з розгляду скарг зобов'язала внести зміну до тендерної документації.

    Помилка №3. Залишити без уваги невідповідність конкурента вимогам

    Якщо пропозиція конкурента допущено до аукціону або визнана найбільш економічно вигідною, але вона не відповідає тендерній документації, - скаржтеся.

    Аналогічно, якщо замовник оцінює пропозицію конкурента певним чином, а ваше при тих же умовах якось інакше, знову скаржтеся. Потрібно розуміти одну важливу річ - тендерна документація та тендерна пропозиція повинні відповідати один одному. Ви подаєте свою пропозицію у відповідність до вимог, які є. Якщо ви не згодні з документацією, повертаємося до пункту 1 - скаржтеся на неї, але вчасно.

    Помилка №4. Відсутність доказів

    Обгрунтування порушеного права і докази.

    Стаття 18 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко передбачає, що скаржник повинен обґрунтувати порушення його прав і це повинно бути вказано в скарзі. Після цього, вже під час засідань, ми часто опиняємося в ситуації, коли скаржник не може підтвердити свою позицію.

    Будь ласка, приходьте на засідання і надайте документи про те, що ви хочете довести і про те, що зазначено в скарзі.

    Помилка №5. Подача документів тендерної пропозиції після терміну

    Це особливість електронних закупівель. Багатьом здається, що якщо це в електронному вигляді і доступ цілодобовий, то можна і тендерну пропозицію завантажувати в будь-який час. Ні це не так. У подачі пропозиції є кінцевий термін і документи, завантажені в систему (а вона показує час і дату), вже не будуть складовою тендерної пропозиції. І до цього потрібно теж ставитися серйозно.

     

    Автор: Світлана Панаіотіді державний уповноважений Антимонопольного комітету України 

    Джерело: https://delo.ua/ukraine/5-oshibok-predprinimatelja-kak-pravilno-obzhalovat-zakupku-v-pro-329662/ 

  • 11:51 02.06.2017

    БЕЗКОШТОВНИЙ ОНЛАЙН-КУРС “ПУБЛІЧНІ КОНТРАКТИ ТА ГРОМАДСЬКИЙ МОНІТОРИНГ”

    Навчальна програма розміщена на платформі “Відкритий університет Майдану”.

    Програма курсу допоможе опанувати роботу з даними систем ProZorro, DOZORO, eData, Youcontrol та інші. Цей курс буде корисним для громадських діячів, громадських організацій та для кожного активного громадянина, хто переймається ефективністю витрачання бюджетних коштів і державного майна – тобто податків, сплачених громадянами. Куди і як витрачають кошти громадян державні замовники? Чи ефективно? Як знайти та проаналізувати будь-яку закупівлю та інформацію, пов’язану з нею? Ви отримаєте відповіді на всі ці питання.

    Той, хто успішно пройде курс, здасть тест – отримає сертифікат, що трохи формалізує витрачені зусилля слухача. Левова частина курсу присвячена закупівлям. Але там є свіжа інформація з приводу доступу до публічної інформації, антикорупційних органів і організацій, з приводу статусу комунального майна і бюджету. Як громада може впливати на те, що купувати і витрачати гроші не на нові меблі мера, а на дитячий майданчик.

    Серед викладачів курсу: Ярослав Юрчишин, Олександр Стародубцев.

    Курс створено за підтримки Проекту ЄС «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС», проекту USAID Ukraine - USAID Україна, UK aid та Фонду Євразія TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах, Transparency International Ukraine та Мінекономрозвитку.

    Пройти курс можна за посиланням.

  • 17:31 18.05.2017

    Заміна електронної адреси для входу в кабінет

    Указом Президента України №133/2017 встановлено заборону Інтернет-провайдерам надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до ресурсів сервісів “Mail.ru” і “Яндекс”на 3 роки.

    Відповідно, користувачі майданчика TENDERMASTER  з електронною поштою  mail.ru, bk.ru, list.ru, inbox.ru, mail.ua, yandex.ru, yandex.ua не матимуть можливості отримувати важливі листи щодо змін в тендерах, з посиланнями на аукціони та переліком тендерів з підписки.

    Рекомендуємо змінити електронну адресу та налаштувати новий логін для входу.

    1. Створіть нову поштову скриньку на одному з рекомендованих сервісів: Gmail.com, Yahoo.com, Ukr.net, Meta.ua, I.ua або скористайтесь корпоративною поштою.
    2. Надішліть лист на info@tendermaster.com.ua з наступною інформацією:
    • Назва організації
    • ПІП уповноваженої особи
    • Електронна адреса, яку Ви хочете змінити
    • Нова електронна адреса.

    Після отримання листа з підтвердженням про зміну електронної пошти Ви зможете користуватись нашим сайтом зі зміненими даними для входу.

  • 16:24 05.05.2017

    Семінар для постачальників в Харкові

    28 квітня в Харкові в освітньому хабі Spalah відбувся семінар "Секрети успішної участі в державних закупівлях: ProZorro від" А "до" Я "для комерційних постачальників, які цікавляться особливостями роботи з державним замовленням в системі ProZorro.

    Організаторами семінару виступили ХОГО "Асоціація приватних роботодавців", БФ "Харків з тобою" і електронний майданчик TENDERMASTER.

    Ми вдячні нашим спікерам Олександр Стародубцев, Олексій Корнілов, Михайло Невдаха, Мирослава Калашник, Максим Гура і Анна Беспалова за змістовні доповіді та відповіді на всі питання, що цікавлять аудиторії.

    Ну і звичайно ж ми раді тому, що представники харківського бізнесу активно залучаються до публічних закупівель в системі ProZorro і цікавляться особливостями роботи з нею. З майданчиком TENDERMASTER Вам завжди буде комфортно брати участь в будь-яких закупівлях!

    Ми ж, у свою чергу, обіцяємо проводити такі заходи в подальшому, і будемо робити їх ще більш змістовними і цікавими. До нових зустрічей!

  • 14:20 10.04.2017

    У Молдові запустили систему електронних закупівель ProZorro


     

    У Молдові в тестовому режимі запрацювала система електронних закупівель M-Tender, яка створена на базі української системи  ProZorro.

     Про це повідомив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

     За словами заступника міністра, публічні закупівлі в Молдові заробили після багатьох місяців переговорів, тренінгів та впровадження  системи. Найближчим часом  з'явиться публічний портал системи M-Tender.

     "Колеги взяли на озброєння наші принципи, код центральної бази даних і допрацювали деякі моменти під свої потреби. Тепер" всі бачать все "," золотий  трикутник партнерства " і система ЦБД-майданчики працює у сусідів", - написав Нефьодов.

    За словами заступника міністра фінансів Молдови Юрія Чичибаба, до системи електронних закупівель вже підключено 7 держструктур і вже проведено 13 державних закупівель, повідомляє молдавське видання InfoMarket.

     

  • 13:58 04.04.2017

    Семінар в Харкові “ProZorro від “А” до “Я”

    28 квітня в Харкові відбудеться семінар "Секрети успішної участі в державних закупівлях: ProZorro від" А "до" Я " для комерційних постачальників, які цікавляться особливостями роботи з державним замовленням в системі ProZorro.

    Організатори семінару: ХОГО "Асоціація приватних роботодавців", електронний майданчик TENDERMASTER системи державних закупівель ProZorro і БФ "Харків з тобою". 

     

    Орієнтовна програма семінару:

    1. Що таке система ProZorro, і яке відношення вона має до електронних торгів за державні кошти? - Олександр Стародубцев
    2. Вибираємо TENDERMASTER! - Олексій Корнілов
    3. Беремо участь в різних процедурах закупівель: допорогові закупівлі, відкриті торги, конкурентний діалог - Мирослава Калашник
    4. Тендерна документація: особливості підготовки і подачі - спікер уточнюється
    5. Потрібна електронна тендерна гарантія! Як її отримати? - спікер уточнюється
    6. Стратегія участі в аукціоні - спікер уточнюється
    7. Перемога в аукціоні: подаємо документи за 5 днів - спікер уточнюється
    8. На допомогу бізнесу: модуль аналітики та моніторинговий портал DoZorro - Михайло Невдаха
    9. Оскаржуємо результати закупівлі - спікер уточнюється.

    Спікери:

    Олександр Стародубцев- директор департаменту державних закупівель Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

    Михайло Невдаха  - тренер-аналітик Transparancy International Ukraine

    Олексій Корнілов  - керівник електронного майданчика TENDERMASTER

    Мирослава Калашник  - юрист, фахівець електронного майданчика TENDERMASTER.

     

    Кому буде цікавий семінар: керівникам комерційних компаній, керівникам підрозділів збуту підприємств, і приватним підприємцям, хто хоче заробити, продаючи свої товари і послуги державі.

    Дата та час проведення - 28 квітня з 13:00 по 17:00.

    Місце проведення - Spalah:освітній хаб, вул. Дівоча,6 .

    ________________________________________

    Не забувайте взяти з собою електронні гаджети.

    РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА https://goo.gl/5vK1Te .

    Організаційний внесок: 100 грн.

    Членам ХОГО "Асоціація приватних роботодавців" 30 % знижки.

  • 18:04 03.04.2017

    Функціонал підписки на TENDERMASTER

     

     

    Раді Вас повідомити про появу функціоналу підписки на майданчику TENDERMASTER системи публічних закупівель “Prozorro”.

    Підписка є чудовим інструментом для того щоб бути в курсі актуальних тендерів.

    Для користування підпискою Вам необхідно:

    1. Зайти у власний особистий кабінет, а якщо Ви ще не зареєстровані на нашому майданчику, то зареєструватись на https://tendermaster.com.ua/.
    2. Зайти у вкладку “Мій профіль” в особистому кабінеті.
    3. Натиснути кнопку “Підписка”.
    4. Налаштувати підписку вказавши продукцію, яку ви виробляєте, чи послуги які надаєте.
    5. Обрати регіон в якому Вас цікавлять закупівлі.
    6. Вказати замовників, інформацію про закупівлі яких Ви хочете отримувати.

    Щодня о 09:00 на Вашу електронну пошту буде приходити перелік з актуальними закупівлями. А якщо Ваші інтереси зміняться, то Ви завжди можете змінити критерії підписки в Вашому кабінеті.

    Бажаємо Вам вдалих закупівель!

     

     

  • 12:06 24.03.2017

    ProZorro запускає новий проект щодо продажу та оренди державної власності

    З лютого 2017 року всі активи неплатоспроможних банків продаються виключно через систему ProZorro.Продажі. Новий проект за участі Фонду державного майна, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Transparency International Україна покликаний перенести цей позитивний досвід на сферу продажів (а згодом і оренди) державної власності, про що команда проекту повідомила на брифінгу 3 березня в УКМЦ.

    Серед лотів, які будуть виставлятися на продаж через нову електронну систему - державне та комунальне майно, необроблена деревина, металобрухт, об’єкти малої приватизації, в тому числі будівлі і споруди тощо.

    “Відкритість, легкість доступу та повна прозорість процедур - три головні локомотиви ProZorro. Створення системи з продажу та оренди державної власності – новий етап у підвищенні ефективності використання держмайна”, - зазначив Максим Нефьодов, перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України.

    Андрій Гайдуцький, заступник голови Фонду державного майна України, підкреслив: “Фонд держмайна активно сприяє створенню спільного проекту з ProZorro. За останні два роки ми багато зробили для того, щоб процес приватизації став максимально прозорим: відкрили бази даних по об’єктах приватизації, почали продажі на електронних торгах. Нова платформа дозволить зробити ще один важливий крок в напрямку цієї реформи”.

    Андрій Токар, Директор з питань матеріально-технічного забезпечення ПАТ «Укргазвидобування»: “Ми перші долучилися до системи ProZorro - закупівлі і вже стали її “шанувальниками”. При цьому згідно Закону “Про публічні закупівлі” ми не були зобов’язані проводити електронні тендери, але почали користуватися системою добровільно, через її ефективність. Саме тому ми підтримуємо як користувачі і нову електронну систему з продажу державного майна”.

    Презентація проекту: https://goo.gl/rYp5RU.

    Нагадаємо, що у вересні 2016 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та Громадська організація “Трансперенсі Інтернешнл Україна” (ТІ Україна) підписали офіційний договір про взаємодію в пілотному проекті з продажу активів неплатоспроможних банків. А вже за два місяці, у листопаді 2016 року, система “ProZorro.Продажі” показала зразкову роботу під час перших реальних аукціонів.

    Джерело: Прес-центр МЕРТ

  • 12:06 24.03.2017

    На Харківщині всі закупівлі для будівельних робіт будуть проходити через ProZorro

    На Харківщині всі держзакупівлі для будівельних робіт будуть проходити через ProZorro.

    Таке розпорядження дала керівник області Юлія Світлична.

    Про це в ході ІХ сесії обласної ради VII скликання повідомив заступник голови ХОДА Євген Шахненко.

    «На початку року глава ХОДА Юлія Світлична чітко підкреслила, що незважаючи на те, який бюджет закупівлі - 400, 500 або 700 тисяч гривень - всі об'єкти повинні проходити повну процедуру ProZorro. Цю вказівку ми будемо виконувати, всі голови адміністрацій знають про це і з січня готують ці процедури », - сказав Євген Шахненко.

    Нагадаємо, в цілому завдяки системі ProZorro в 2016 році Харківщина зекономила понад чверть мільярда гривень. З початку впровадження пілотного проекту по Харківській області через систему ProZorro було оголошено 17111 закупівель на загальну суму 12,573 млрд грн. За результатами проведених закупівель підтверджена економія коштів становить 257,3 млн грн, або близько 5%.

    Джерело: Время

  • 12:04 24.03.2017

    ProZorro вдруге потрапила до шорт-листу престижної міжнародної премії

    Система електронних закупівель ProZorro потрапила вдруге в шорт-лист міжнародної премії в області закупівель World Procurement Awards 2017. Про це повідомив перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов на сторінці в Facebook. "Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та система публічних електронних закупівель ProZorro знову потрапили в шорт-лист World Procurement Awards 2017! Цього разу номінації Громадський сектор (ми її виграли минулого року) немає, тому ми потрапили в номінації Нагорода за трансформацію і Нагорода за крос-функціональне співробітництво ", - написав Нефьодов. Окрім команди МЕРТ, до списку претендентів потрапили уряд Шотландії і МОЗ Сінгапуру, університети Каліфорнії, Рідінг (Велика Британія) і Австралійський Калтех. Нагадаємо, система публічних електронних закупівель ProZorro отримала нагороду World Procurement Awards 2016 в Лондоні в номінації Публічні закупівлі. Джерело: Новое время

  • 12:03 24.03.2017

    УРЯД ЗАТВЕРДИВ ПОРЯДОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПІЛОТНОГО ПРОЕКТУ ІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

    Уряд затвердив Порядок реалізації пілотного проекту із організації діяльності централізованої закупівельної організації (далі - ЦЗО).

    Організація та проведення процедур закупівлі та закупівлі за рамковими угодами буде здійснюватись в інтересах таких замовників, як Секретаріат Кабінету Міністрів України та центральні органи виконавчої влади. Дані послуги ЦЗО здійснюватиме на безоплатній основі. Реалізацію пілотного проекту передбачено до 31 грудня 2017 року.

    Нагадаємо, що ЦЗО має ряд переваг. А саме: економія коштів (закупівля великими партіями за більш низьку ціну, зменшення витрат на організацію закупівель), додержання норм законодавства за рахунок безпосереднього контролю процедур закупівель, гарантія якості товарів, робіт і послуг (спеціалізована експертиза і контроль якості), здійснення дієвого контролю за витрачанням коштів

    Інформацію взято з веб-сайту https://prozorro.gov.ua/.

  • 12:03 24.03.2017

    PROZORRO ОТРИМАЛА ПРЕСТИЖНУ МІЖНАРОДНУ ПРЕМІЮ OPEN GOVERNMENT AWARDS 2016

    Українську електронну систему публічних закупівель ProZorro було визнано переможцем третьої щорічної премії ініціативи в сфері відкритого врядування Open Government Awards 2016. Оголошення переможців відбулося під час саміту Open Government Partnership (OGP Global Summit), що проходить в Парижі.

    Премія відзначає громадські ініціативи, які використовують урядові дані для досягнення соціально важливих цілей. Автори ініціатив повинні були продемонструвати реальні результати прозорого використання урядових даних. Як зазначають організатори премії, система ProZorro «проливає світло на корупційні практики закупівель в Україні». Крім того, Україна отримала особливе визнання за залучення до проекту молодих фахівців.

    Інформацію взято з веб-сайту https://prozorro.gov.ua/.

  • 12:02 24.03.2017

    ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК “TENDERMASTER” АВТОРИЗОВАНО МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

    Сьогодні Міністерство економічного розвитку і торгівлі України видало наказ про попередню авторизацію майданчика “TENDERMASTER” за першим та другим рівнями акредитації. А це означає, що зовсім скоро Ви зможете на нашому майданчику публікувати додатки до річних планів, звіти про укладені договори, оголошувати і брати участь у допорогових закупівлях.

    З повним переліком послуг, які повинні здійснювати електронні майданчики Ви можете ознайомитись в Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків затвердженої Постановою КМУ від 24.02.2016 №166.

    З текстом Наказу №1960 можна ознайомитися за посиланням https://goo.gl/fe59Iu.

  • 12:01 24.03.2017

    УРЯДИ США і ВЕЛИКОБРИТАНІЇ ВИДІЛИЛИ УКРАЇНІ 19 МЛН ДОЛ НА РЕФОРМУ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУ

    Через TAPAS буде фінансуватися технічний розвиток системи публічних електронних закупівель ProZorro. В першу чергу, кошти підуть на підвищення її безпеки, а саме на створення майданчика для відновлення системи в разі настання форс-мажорних обставин і в програмне забезпечення, яке дозволить налагодити обмін інформацією між державними реєстрами та ProZorro.

    Це спростить доступ бізнесу до закупівель і дозволить інтегрувати держреєстри в систему ProZorro, наприклад, "підтягувати" з ЄДР дані учасників торгів. Проект виконує фонд "Євразія" в партнерстві з Мінекономрозвитку і торгівлі та Держагентством з питань електронного урядування.

    За матеріалами Економічна правда.

laoder

Будь ласка, зачекайте...

акція