Новини

  • 11:43 07.12.2018

    ШАНОВНІ КОРИСТУВАЧІ!

    Повідомляємо Вам, що, керуючись ст.ст. 180, 181  Податкового кодексу України, ТОВ «КВАДРО-СЕРВІС» (оператор електронного майданчика TENDERMASTER) зареєструвалося платником податку на додану вартість (ПДВ). У зв’язку з цим змінено тарифи на участь в державних закупівлях на електронному майданчику TENDERMASTER.

    Нові тарифи відповідають п. 4 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ №166 від 24.02.2018 року та складають:

    до 20 000 грн – 17 грн

    до 50 000 грн – 119 грн

    до 200 000 грн – 340 грн

    до 1 000 000 грн – 510 грн

    від 1 000 000 грн – 1700 грн

    *Розмір плати встановлений з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ).

    Також, раді повідомити Вам, що для Вашої зручної роботи на майданчику реалізовано:

    • Електронний документообіг, що дозволить вчасно отримувати акти виконаних робіт.
    • Можливість накладення електронного цифрового підпису/електронного кваліфікованого підпису (ЕЦП/КЕП) на пропозицію у допорогових закупівлях.
    • Можливість накладення ЕЦП/КЕП на документи на етапі кваліфікації учасника.
    • Можливість накладення ЕЦП/КЕП на документи Переможця закупівлі у відкритих торгах та відкритих торгах з публікацією на англійській мові.

     Ми працюємо щоб надати Вам найкращий сервіс в системі публічних електронних закупівель. З нами надійно, зручно, вигідно!

     З повагою, команда електронного майданчика TENDERMASTER!

  • 11:51 28.11.2018

    Шановні учасники публічних закупівель!

    До нашого контакт-центру надходять повідомлення від занепокоєних клієнтів, що вони отримують погрози з боку майданчиків-конкурентів про відключення електронного майданчика  TENDERMASTER від ЦБД ProZorro на підставі нібито необґрунтовано знижених тарифів на участь в закупівлях.

    Слід зазначити, що конкуренти ніяким чином не підтверджують свої погрози, натомість пропонують нашим клієнтам припинити співпрацю з майданчиком TENDERMASTER.

    В діях майданчиків-конкурентів вбачаються прояви недобросовісної конкуренції, що виражаються у відвертому наклепі на електронний майданчик TENDERMASTER. Тим самим, конкуренти порушують норми Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

    В свою чергу, ми запевняємо Вас, що жодних законних підстав для відключення електронного майданчика TENDERMASTER від ЦБД ProZorro немає. В своїй діяльності електронний майданчик публічних закупівель TENDERMASTER керується виключно нормами діючого законодавства України.

    ТОВ «КВАДРО-СЕРВІС» (оператор електронного майданчика TENDERMASTER) є платником податку на прибуток на загальних підставах і не є платником податку на додану вартість. Оскільки тарифи, які визначені в Порядку, включають в себе податок на додану вартість, ми вимушені були встановити ціни без урахування податку на додану вартість, так як, виходячи з норм розділу V Податкового кодексу України, ми не сплачуємо цей податок до Державного бюджету України.

    Електронний майданчик публічних закупівель TENDERMASTER працює в штатному режимі та забезпечує в повному обсязі всі необхідні функціональні можливості для участі в державних закупівлях будь-якої складності та на будь-яку суму.

    Ми працюємо щоб надавати Вам найкращий сервіс в системі публічних електронних закупівель та впевнені, що жодні недобросовісні дії з боку конкурентів не завадять нашій співпраці.

     

    Дякуємо за довіру! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

  • 14:21 07.11.2018

    Що буде з ЕЦП у публічних закупівлях у зв'язку з втратою чинності ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та набрання чинності ЗУ «Про електронні довірчі послуги».

    07.11.2018 року набирає чинності ЗУ «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, тим самим скасовує ЗУ «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV. Метою ЗУ «Про електронні довірчі послуги»  є врегулювання відносин у сферах надання електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації. Цей Закон регулює відносини, що виникають між юридичними, фізичними особами, суб’єктами владних повноважень у процесі надання, отримання електронних довірчих послуг, процедури надання цих послуг, нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також основні організаційно-правові засади електронної ідентифікації.

    Що ж таке “електронна довірча послуга»?

    Відповідно до п.7 ч.1 ст.1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» електронна довірча послуга - послуга,  яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.

    Що таке «електронна ідентифікація»?

    Відповідно до п.8 ч.1 ст.1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи.

    Як це стосується публічних закупівель?

    Відповідно до п.6 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель (Prozorro) - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.

    Під час процедури закупівель іде обмін документами між Замовником та Учасником торгів, що на паперових носіях потребують власноручного підпису: починаючи від тендерної документації і закінчуючи будь-якою довідкою у складі тендерної пропозиції – усі ці папери мають бути або підписані, або засвідчені власноручними підписами відповідних осіб (членів тендерного комітету, уповноважених осіб замовника, посадових осіб учасника і т.д).

    Згідно з ч.2 ст.17 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.

    Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.

    Отже, якщо коротко резюмувати, то в публічних закупівлях буде використовуватися кваліфікований електронний підпис та печатка.

    Однак, це не значить, що Вам необхідно вже завтра змінювати свої електронні цифрові підписи на кваліфіковані електронні підписи, оскільки в п. 5 Розділу VІІ Прикінцевих положень ЗУ «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог ЗУ "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

    Джерела:

    1. Закон України «Про публічні закупівлі» - https://bit.ly/2MHYq24

    2. Закон України «Про електронні довірчі послуги» - https://bit.ly/2FbeeMl

  • 12:39 08.10.2018

    Оновлення бази документів

    Шановні користувачі електронного майданчика TENDERMASTER!

    Повідомляємо, що у зв’язку з оновленням бази документів за вимогою ДП "ПРОЗОРО", з 13:00 08.10.2018 р. по 09:00 09.10.2018 р. на майданчику можуть виникати труднощі з моментальним відкликом на системні команди.

    Просимо вибачання за тимчасові незручності.

    З повагою, команде електронного майданчика TENDERMASTER

  • 12:20 25.09.2018

    ЕЦП у допорогових закупівлях

    Шановні Учасники публічних закупівель, звертаємо Вашу увагу! Майданчик TENDERMASTER розробив новий функціонал «ЕЦП у допорогових закупівлях»!

    Відтепер при участі у допорогових закупівлях Ви можете накладати електронний цифровий підпис на свою пропозицію.

    Як це зробити:

    1. Оберіть тендер у якому бажаєте прийняти участь.
    2. Підготуйте та подайте тендерну пропозиції.
    3. Накладіть електронний цифровий підпис на свою пропозицію (якщо цього вимагає Замовник).

    Якщо у вас є запитання або побажання до покращення інших функцій майданчика, ми завжди раді дізнатися про них. Зміни та доповнення функціональних можливостей майданчика у зв'язку з потреб Вашої компанії для участі у публічних закупівлях, є завжди важливим для нас.

     

  • 15:59 18.09.2018

    ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ?

    Відповідно до п. 36 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», централізовані закупівельні організації - юридичні особи, що визначаються Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування як замовники, які організовують і проводять процедури закупівель та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до цього Закону. Централізовані закупівельні організації набувають усіх прав та обов’язків замовників, що визначені цим Законом, та несуть відповідальність згідно із законами України. Особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій встановлюються Кабінетом Міністрів України.

    Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 377 продовжено реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації (далі - ЦЗО) та затверджено порядок такої реалізації Учасниками продовженого пілотного проекту, як замовники, в інтересах яких проводитимуться процедури закупівель та закупівлі за рамковими угодами стали Секретаріат Кабінету Міністрів України, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади.

    Наказом Мінекономрозвитку від 13.06.2018 № 810 - функції централізованої закупівельної організації покладені на Державну установу “Професійні закупівлі”, а також цим наказом було затверджено перелік товарів і послуг, закупівлю яких може здійснювати ЦЗО.

    ЦЗО в інтересах замовників здійснює:

    • оприлюднює інформацію про закупівлю;
    • визначає процедуру закупівлі;
    • розглядає та приймає рішення щодо скарг суб’єктів оскарження процедури закупівлі;
    • надає роз’яснення щодо тендерної документації та усуває порушення процедури закупівлі;
    • розглядає тендерні пропозиції;
    • звертається за підтвердженням інформації, наданої учасниками процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції;
    • визначає переможця та приймає рішення про намір укласти з ним договір;
    • приймає рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».

    Закупівельна організація окремо оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

    1) річний план, додаток до річного плану та зміни до них щодо закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення своєї діяльності;

    2) річний план, додаток до річного плану та зміни до них щодо закупівлі товарів і послуг в інтересах інших замовників.

    Таким чином, перевагами ЦЗО є розвантажити замовника від невластивих для нього функцій, спростити проведення процедур закупівель та знизити ризики перевірок і звинувачень у корупційних схемах.

    Для учасника закупівель, які проводить ЦЗО, перевагами є те,  що агреговані обсяги є значно цікавішими та з’являється можливість довгострокових стратегічних відносин, враховуючи застосування  рамкових угод.

    Нормативно-правова база з цього питання:

    1. Закон України «Про публічні закупівлі» - https://bit.ly/2MHYq24
    2. Порядок продовження реалізації пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації, затверджений постановою КМУ від 05.2018 № 377 - https://bit.ly/2NP57Em
    3. Наказ Мінекономрозвитку від 13.06.2018 № 810 "Про організацію діяльності централізованої закупівельної організації в рамках продовження реалізації пілотного проекту" - https://bit.ly/2pi7jX5
    4. Наказ Мінекономрозвитку від 22 березня 2016 р. № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”- https://bit.ly/2xrLE29

  • 11:40 23.08.2018

    27 серпня у Системі ProZorro враховується як вихідний день

    Шановні користувачі, повідомляємо вам, що у Cистемі ProZorro 27 серпня враховується як вихідний день. Аукціони в цей день не відбуватимуться. Це означає, що можливі помилки при розрахунках термінів, що базуються на робочих днях.

    Така ситуація пов'язана з неповним відновленням роботи функціоналу календаря після переїзду ProZorro в український дата-центр. Команда ProZorro завчасно повідомляє про такі випадки.

    Просимо організаторів торгів та постачальників врахувати це у своїй роботі та правильно планувати закупівлі. Сподіваємося на ваше розуміння!

    Відповідно новина опулікована на сайті ProZorro за посиланням:

    https://www.prozorro.gov.ua/news/27-serpnya-u-sistemi-prozorro-vrahovuyetsya-yak-vihidnij-den

  • 10:15 10.08.2018

    Дані про IP-адреси, з яких учасники торгів заходять до системи, не є інформацією пов’язаною з проведенням процедури закупівель!

    Адміністративна колегія Харківського ОТВ АМКУ закрила справу про порушення нами, ТОВ «Квадро-Сервіс», конкурентного законодавства у вигляді неподання на запит антимонопольників інформації про одного з учасників тендеру.

    Адміністративна колегія Харківського ОТВ АМКУ виходила з того, що у ході її розгляду справи не виявили обставин, які могли б засвідчити факти порушення конкурентного законодавства нами,ТОВ «Квадро-Сервіс» (оператор електронного майданчика «Tendermaster»).

    Колегія скерувала запит нам щодо надання інформації стосовно переліку IP-адрес, з яких один із учасників торгів здійснював реєстрацію та входив до свого е-кабінету, а також стосовно інших дій, пов’язаних з участю у торгах.

    Ми, зі свого боку, надали всю інформацію, яка містилася на майданчику, але не надали інформацію щодо переліку IP-адрес, оскільки запитувана інформація, не зберігається на майданчику.

    Ми повідомили, що в базі електронного майданчика зберігається інформація про:

    • Дату та час завантаження документа користувачем у систему
    • Дату та час виставлення рахунку користувачу
    • Дату та час реєстрації користувача
    • Реєстраційні дані користувача.

    Ми притримуємося думки, що дані про IP-адреси, з яких учасники торгів заходять до системи, не є інформацією пов’язаною з проведенням процедури закупівель, оскільки факт входу в електронний кабінет учасника торгів не є підтвердженням того, що користувач здійснює певні дії пов’язані з участю чи проведенням закупівлі.

    Зі свого боку ДП «Прозорро» повідомило, що жоден нормативно-правовий акт не передбачає обов’язку операторів електронних майданчиків зберігати перелічену вище інформацію із зазначенням періоду та форми.

    На підставі цього справа була закрита.

    Джерело: https://bit.ly/2MhS2m3

  • 14:30 05.07.2018

    У Системі ProZorro не буде можливості працювати зі старими версіями браузерів

    У користувачів зі старими версіями Інтернет-браузерів з 26 липня 2018 року буде відсутній доступ до Системи ProZorro у зв'язку з підвищенням рівня захисту. Для роботи з ProZorro рекомендуємо оновити свої браузери до останньої версії.

    Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” доступ до Системи публічних закупівель та передача інформації здійснюється через Інтернет із використанням криптографічного захисту із застосуванням протоколу TLS версії не нижче 1.2.

    Враховуючи це, 26 липня 2018 року  будуть відключені протоколи нижчого рівня, а тому користувачі зі старими версіями браузерів не зможуть здійснювати свою роботу. 

    Джерело:https://bit.ly/2lRM6RU

  • 12:09 27.06.2018

    Увага: Зміни в роботі контакт-центру у зв’язку з державним святом Днем Конституції України - 28 червня!

    28 - 29 червня 2018 року - святкові та вихідні дні: контакт-центр по номеру 0 800 212 112 та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

  • 15:18 23.06.2018

    У державний вихідний 29 червня Система ProZorro працюватиме!

    29 червня Система ProZorro працюватиме за алгоритмом робочого дня. Не відбуватимуться лише аукціони. Це означає, що кінцеві терміни, встановлені системою на 2 липня, будуть перенесені на 29 червня. Мова йде про період уточнень, оскарження умов та результатів закупівлі, подання пропозицій, визначення дня аукціону та період кваліфікації.

    Перенесення термінів закупівель пов'язане з переїздом ProZorro в український дата-центр та, як наслідок, не до кінця відновленою роботою функціоналу календаря. 

    Просимо організаторів торгів та постачальників врахувати це у своїй роботі та правильно планувати закупівлі.

     Сподіваємося на ваше розуміння!

    Джерело: https://prozorro.gov.ua/news/u-derzhavnij-vihidnij-29-chervnya-sistema-prozorro-pracyuvatime

  • 14:47 06.04.2018

    Увага: Зміни в роботі контакт-центру у зв’язку зі святом Пасхи!

    7 - 9 квітня 2018 року -  вихідні та святкові дні: контакт-центр по номеру 0 800 212 112 та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    Вітаємо Вас з одним із найвеличніших світлих християнських свят – Воскресінням Христовим!
    Прийміть сердечні вітання та найкращі побажання – міцного здоров’я, добра, злагоди та Божого благословення.

    З повагою, команда Tendermaster!

  • 11:47 29.03.2018

    УВАГА! Просимо всіх клієнтів ProZorro завчасно завантажувати дані в Cистему

         1 березня 2018 року згідно з вимогами Держспецзв’язку Система електронних публічних закупівель ProZorro провела міграцію всіх ІТ-ландшафтів з Amazon Web Services до захищеної хмари De Novo G-Cloud в Україні. Це безпрецедентне внутрішнє технічне рішення, яке, як ми сподівались, пройде непоміченим для користувачів Системи. Втім, протягом  березня час від часу в ProZorro спостерігались певні затримки у завантаженні даних в кабінетах користувачів, у тому числі кабінеті АМКУ. Вони жодним чином не вплинули на цілісність даних в Системі або проведення аукціонів, інформація захищена від втрати шляхом багатократного резервування. Однак наша місія – надавати користувачам сервіс найвищого можливого рівня, тому команди Prozorro та De Novo приносять вибачення клієнтам за перебої в роботі.

         Вищезазначені проблеми виникли через надмірне навантаження в Дата-центрі на запис даних, яке відбувається в пікові години. Наразі спеціалісти De Novo усунули всі наявні перешкоди та встановили посилений контроль роботи. Окрім того, у найближчі два тижні планується перенесення ProZorro на новий сегмент хмари, що забезпечить надійніше функціонування у майбутньому.

         У зв’язку з можливою затримкою в синхронізації даних просимо користувачів ProZorro завчасно завантажувати документи та іншу інформацію, і не залишати подачу пропозицій на останній момент. Протягом наступних двох тижнів ми радимо робити це не пізніше, ніж за 6 годин до закінчення строку подачі пропозицій. Ми не очікуємо якихось суттєвих проблем в роботі Системи, але відчуваємо своїм обов‘язком попередити всіх клієнтів, аби вони могли планувати проведення тендерних процедур.
         Довідка
         1 березня 2018 року Система електронних публічних закупівель ProZorro провела міграцію всіх ІТ-ландшафтів з Amazon Web Services до De Novo G-Cloud в Україні. Хмара AWS є найбільшою публічною хмарою у світі з власною унікальною архітектурою. Міграція ProZorro є унікальною для вітчизняної ІТ-спільноти — з Amazon в Україну було переміщено близько 45 терабайт інформації, більше 30 млн файлів та всі  важливі для функціонування Системи модулі. У проактивному режимі команди ProZorro та De Novo спільно працюють над вирішенням усіх питань, пов’язаних з адаптацією роботи Системи на новій хмарі.

         Джерело: https://prozorro.gov.ua/news/prosimo-vsih-kliyentiv-prozorro-zavchasno-zavantazhuvati-dani-v-cistemu

  • 15:13 02.03.2018

    Шановні користувачі!

              Звертаємо Вашу увагу на те, що 09 березня 2018 року наш контакт-центр за номером  0 800 212 112  та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати у зв’язку з перенесенням робочого дня п’ятниці 09 березня 2018 року - на суботу 03 березня 2018 року на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 1-р.

              Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель TENDERMASTER, тож Ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

              З повагою, команда TENDERMASTER!

  • 16:19 14.02.2018

    ЕСКО ПРОЦЕДУРА В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ PROZORRO

        Хочемо нагадати, що відтепер державні установи можуть закуповувати енергосервісні послуги через електронний майданчик TENDERMASTER!

        20.04.2017 року набув чинності Закон України від 23.03.2017 № 1980-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації"».

        Відповідно до цього Закону публічні закупівлі енергосервісу здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

        Закупівлі енергосервісу здійснюються шляхом застосування процедури відкритих торгів або переговорної процедури закупівлі, яка застосовується виключно у випадках, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

        Нагадуємо, що енергосервіс – це комплекс технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, спрямованих на скорочення замовником енергосервісу споживання та/або витрат на оплату паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг порівняно із споживанням (витратами) за відсутності таких заходів.

        Енергосервісний договір - договір, предметом якого є здійснення енергосервісу виконавцем енергосервісу, оплата якого здійснюється за рахунок досягнутого в результаті здійснення енергосервісу скорочення споживання та/або витрат на оплату паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг порівняно із споживанням (витратами) за відсутності таких заходів.

        Згідно Закону енергосервісний договір можна укладати зі строком дії до 15-ти років, що відповідає середнім показникам ефективності таких проектів.

  • 09:59 30.01.2018

    УВАГА!!! У Системі публічних електронних закупівель ProZorro буде відсутня можливість завантажувати документи з усіх майданчиків з 20:00, 2 лютого до 08:00, 5 лютого.

         На початку лютого розпочинається міграція модулю document service ProZorro  з хостингу Amazon в Україну. Це безпрецедентний випадок як для української ІТ- системи, так і для світової ІТ-спільноти. Зазвичай міграція відбувається у зворотному напрямку, але Закон України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” зобов’язує Prozorro розміщувати дані в дата-центрі на території України. 

         На момент створення ProZorro в Україні не існувало відповідних технологій, тому на першому етапі були обрані хмарні ресурси світового лідеру, якими користується велика кількість стартапів світу – Amazon web-services. Наразі спеціально для української системи електронних публічних закупівель була розроблена унікальна технологія, яка дозволить зберігати дані в Україні. 

          Загалом повний переїзд даних ProZorro планується провести з початку лютого до середини березня.

         Під час першого етапу переїзду буде відсутня можливість завантажувати документи з усіх майданчиків з 20:00, 2 лютого до 08:00, 5 лютого. Всі матеріали необхідно розмістити до або після цього періоду.

         З Amazon в Україну вже переміщено близько 45 терабайт інформації та більше 30 млн файлів. Наразі відбувається переїзд важливихдля функціонування системи модулів. Систему Prozorro розроблено з урахуванням сучасних технологій, які часто не повністю доступні в Україні, тому міграція проходить поступово.

    Джерело: https://prozorro.gov.ua/news/rozpochato-migraciyu-prozorro-z-amazon-v-ukrayinu

     

  • 15:25 17.01.2018

    Шановні Замовники, звертаємо Вашу увагу!

              Щоб уникнути надмірного навантаження на систему публічних закупівель в піковий період (лютий-березень) завчасно оприлюднюйте річні плани закупівель та додатки до них.

              Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та ДП “ПРОЗОРРО” рекомендують планувати свої закупівлі заздалегідь, а отже завчасно затверджувати та оприлюднювати річні плани закупівель і додатки до них.
              Завчасна публікація річного плану закупівель та додатку до нього допоможе уникнути надмірного навантаження на систему в піковий період, а саме, лютий-березень.
              Зверніть увагу, Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). Тобто Замовники можуть скласти та оприлюднити  річний план та додаток до нього до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів тощо.
              Після публікації річного плану та додатку до нього Замовник за потреби може вносити в них зміни, але до проведення процедури закупівлі, яку планує здійснити. Кількість та характер таких змін (очікувана вартість, орієнтовний початок проведення закупівлі тощо) Законом не обмежені.
              Додаткові матеріали:

    Стаття “Планування закупівельної діяльності
    Інфолист МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016

    Інфолист МЕРТ “Щодо передумов здійснення закупівель”  № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017

  • 14:37 31.12.2017

    З Новим Роком та Різдвом Христовим!

    Шановні друзі!

             Прийміть найщиріші вітання з Новим роком та Різдвом Христовим! Бажаємо ці традиційно світлі свята зустріти у радісній, доброзичливій, теплій атмосфері. Нехай у ваших домівках панують добробут і злагода. Дякуємо за плідну співпрацю та сподіваємось на її продовження у наступному році. Успіхів, нових звершень та здійснення найзаповітніших мрій!
              З повагою та найкращими побажаннями, колектив електронного майданчика TENDERMASTER.

  • 17:15 22.12.2017

    Увага: Зміни в роботі контакт-центру у зв’язку зі святом Різдво Христове за григоріанським календарем - 25 грудня!

    23-25 грудня 2017 року -  вихідні та святкові дні: контакт-центр по номеру 0 800 212 112 та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

  • 12:55 27.10.2017

    ЮРИДИЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ

             

             Раді Вам повідомити, що ми запустили новий проект “ЮРИДИЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ”!

           Відтепер Замовники та Постачальники мають можливість отримати кваліфіковану юридичну допомогу у сфері публічних закупівель від спеціалістів нашого електронного майданчика.

            Ми пропонуємо широкий спектр юридичних послуг у сфері публічних закупівель.

            Особливості нашої роботи: високий професіоналізм, індивідуальний підхід, повага до клієнтів, комплексне вирішення поставлених завдань, збереження конфіденційності.

    З повним переліком послуг Ви можете ознайомитись за посиланням: https://tendermaster.com.ua/page/consulting

            Працюємо для Вас!

  • 15:56 23.10.2017

    ДЕРЖАВНІ УСТАНОВИ ЗАКУПОВУВАТИМУТЬ ЕНЕРГОСЕРВІСНІ ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ PROZORRO

              У системі ProZorro з’явився новий тип процедури - відкриті торги з закупівлі енергосервісу. Це означає, що державні заклади тепер зможуть закуповувати послуги компаній, які займаються підвищенням енергоефективності будівель, онлайн. Термомодернізація шкіл, дитсадків, лікарень та інших закладів призведе до суттєвого покращення умов перебування в них і дозволить зекономити енергоресурси.

              Загальна кількість будівель бюджетної сфери в Україні — близько 90 тис. Щоб провести  термомодернізацію у всіх них потрібно реалізувати десятирічну програму вартістю 200 млрд грн. Таких ресурсів держава не має, тому найкращий вихід - використання державно-приватного партнерства у вигляді енергосервісних контрактів.

              Як відомо, енергосервісний контракт - це угода з енергосервісною компанією (ЕСКО), яка дозволяє споживачу значно скоротити витрати на енергоресурси та модернізувати енргообладнання без інвестицій зі свого боку. У нашому випадку цим споживачем виступають державні установи (школи, лікарні, університети). ЕСКО втілює проекти з підвищення енергофективності (наприклад, оновлює системи опалення, освітлення, утеплення будівель) за власні кошти “під ключ” (тобто в залежності від потреб конкретного споживача). Таким чином, термомодернізація допомагає  зменшити плату за енергоносії, комунальні послуги. Зекономлені кошти розподіляються між державним бюджетом та інвестором. Таким чином, енергосервісна компанія з часом повертає свої гроші та заробляє певний відсоток. При цьому держава отримує теплі енергоефективні приміщення, не витративши жодної копійки.

              Механізмами укладання ЕСКО-контрактів вже більше 20 років користуються у ЄС, однак Україна пішла ще на крок далі - запроваджує їх укладання через систему ProZorro.

             “Укладання ЕСКО-контрактів  через електронну систему - інноваційний досвід України. Аналогів у світі немає. За методологією це буде найскладніший аукціон, що був реалізований у ProZorro, адже головним критерієм для вибору переможця буде не ціна, а приведена вартість - тобто показник ефективності інвестиційних проектів, які будуть пропонувати ЕСКО. Вона вираховується за стандартною формулою по кожному ЕСКО-контракту окремо, адже термомодернізація будівель - річ доволі індивідуальна”, - розповів перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України  Максим Нефьодов.

             Технічне запровадження закупівель енергосервісних послуг через систему ProZorro було здійснено за рахунок фінансової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку.

    Переглянути запис прес-конференції: http://bit.ly/2l8fHch.

    Джерело: Прес-центр МЕТР

  • 13:28 13.10.2017

    Увага: Зміни в роботі контакт-центру у зв’язку з державним святом Днем захисника України - 14 жовтня!

    14-16 жовтня 2017 року - святкові та вихідні дні: контакт-центр по номеру 0 800 212 112 та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

  • 16:56 06.09.2017

    Повідомлення про внесення змін до РЕГЛАМЕНТУ РОБОТИ АВТОРИЗОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА TENDERMASTER

    1.Дата внесення змін до Регламенту - 06.09.2017

    2.Зміни, що внесені до Регламенту:

    “Робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 9 години 00 хвилин до 17 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).

    4.3. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, плата, отримана Виконавцем за подання такої пропозиції, повертається Замовнику. У такому випадку сплачені Замовником грошові кошти за подання такої тендерної пропозиції повертаються Виконавцем на баланс Замовника. У разі, коли пропозиції Замовника було відхилено, плата, отримана Виконавцем за її подання, не повертається Замовнику.”

    6.5. Оператор Електронного майданчика здійснює консультаційну підтримку Користувачів з будь-яких питань, пов’язаних з функціонуванням Електронного майданчика, по телефону та (або) електронною поштою, вказаними на Електронному майданчику, в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.”

  • 16:54 06.09.2017

    Повідомлення про внесення змін до ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ №12/12-1

    1.Дата внесення змін до Договору - 06.09.2017

    1. Зміни, що внесені до умов договору:

    “4.8. У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, плата, отримана Виконавцем за подання такої пропозиції, повертається Замовнику. У такому випадку сплачені Замовником грошові кошти за подання такої тендерної пропозиції повертаються Виконавцем на баланс Замовника. У разі, коли пропозиції Замовника було відхилено, плата, отримана Виконавцем за її подання, не повертається Замовнику.

    4.10. До фактично наданих Виконавцем послуг не відноситься плата за подання Замовником тендерної пропозиції на торги, за якими не вичерпано можливість відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися.

    5.1.4. Надавати консультаційну та технічну підтримку Користувачу в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.

    5.4.3. Звертатися до Виконавця у разі необхідності за консультаційною та технічною підтримкою в робочі дні з 09:00 до 17:00 за київським часом.”

  • 13:26 30.08.2017

    Система ризик-індикаторів ProZorro

         30 серпня 2017 запрацювала система ризик-індикаторів ProZorro. Вона дозволяє в автоматичному режимі виявляти закупівлі, у яких потенційно є порушення норм та принципів Закону “Про публічні закупівлі”. На початковому етапі розпочато обрахунок 16 показників, які сигналізують про ризики. В перспективі таких буде понад 60.

         Серед критеріїв, які відслідковує система: аномальна економія (понад 60%), робота постачальника тільки з одним замовником, не деталізоване тендерне оголошення, надмірно велика кількість лотів в одній закупівлі та інші.

         Відображення інформації системи відбувається в реальному часі за адресою http://risk.dozorro.org.

         Перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов на презентації пояснив: “Однією з переваг електронної системи закупівель - це швидкий доступ до великого масиву даних. Раніше документація по проблемному тендеру могла просто випаруватись, сьогодні - ми можемо аналізувати їх ще до того, як тендер відбувся. ProZorro не почне бити струмом порушників, але бізнес та правоохоронні органи зможуть використовувати ризик-індикатори для того, щоб визначати надійність замовників та перевіряти їхню діяльність відповідно”.

    Про це повідомила Прес-служба Мінекономрозвитку:http://bit.ly/2wIOQYR . 

  • 17:11 23.08.2017

    З Днем Незалежності України

    З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!!!

         Щиро вітаємо вас із визначним святом — Днем незалежності України!

         Цей визначний день навіки увійшов в історію молодої держави золотою сторінкою її біографії, започаткував нову епоху в житті нашого народу, законодавчо закріпив його вікові демократичні прагнення до національного відродження, духовної свободи, економічного зростання, культурного піднесення.

         Бажаємо успіхів і плідної праці на благо українського народу.

         Нехай це свято додасть вам наснаги і творчих здобутків в ім’я процвітання нашої незалежної Батьківщини.

  • 16:51 19.08.2017

    Зміни в роботі контакт-центру 25.08.2017

    Шановні користувачі!

     

    Звертаємо Вашу увагу на те, що 25 серпня 2017 року наш контакт-центр за номером  0 800 212 112  та контакт-центр щодо фінансових та бухгалтерських питань +38 057 766 01 12 не будуть працювати у зв’язку з перенесенням робочого дня п’ятниці 25 серпня 2017 року - на суботу 19 серпня 2017 року на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 850-р.

    Це ніяким чином не впливає на роботу електронного майданчика публічних закупівель Tendermaster, тож ви можете створювати та приймати участь у закупівлях у звичайному режимі.

    З повагою, команда Tendermaster!

     

  • 10:20 08.08.2017

    ІНДЕКСИ НАЙКРАЩИХ ПРАКТИК